למה לא גולשים?
בוודאי שמתם לב לכך שבלי חיבור לרשת המחשבים שלנו משולים לגוף ללא נשמה, קופסאות ריקות בעלות שימוש מוגבל. וכמעט כמו בעולם הרפואה, לעתים קרובות אנחנו מתקשים לאתר את מקור הבעיה – האם זו בעיה במחשב, בראוטר הביתי או בחיבור התשתית, או שמא בספק האינטרנט.
קוראת שלנו, זוהר פיזם, פנתה אלינו לאחר תקופה ארוכה של ניתוקים בחיבור המחשב שלה לרשת. מכיוון שהספק שלה הוא 'אינטרנט רימון', היא פנתה לשירות הלקוחות שלהם. אלה שלחו אליה טכנאים וניסו לאתר את הבעיה, אך לא גילו כל בעיה בחיבור שלהם. ובכל זאת, הם החליפו לה ראוטר (נתב), שלרוע המזל דווקא הוא היה תקול. שוב החליפו לה ראוטר ורק בהמשך הבעיה נפתרה.
מאינטרנט רימון נמסר בתגובה: "הלקוחה פנתה אלינו בתלונה על בעיות ניתוק בגלישת האינטרנט. מבדיקה שערכנו שכללה גם החלפת הראוטר בבית הלקוחה, לא נמצאה תקלה בצד הספק (רימון). לטובת המשך בדיקת התשתית נפתחה קריאה לתקלה מול בזק, ספק התשתית, ואף תואם ביקור טכנאי בזק לבית הלקוחה. לאחר ביקור הטכנאי נמסר מבזק שהתשתית תקינה והלקוחה חזרה לגלוש".