מחלקות

מחלקת הפרסום

קשת הפרסום בעיתון רחבה ובין היתר קיימת האפשרות לייצר הגעה לקהלים ואזורים ספציפיים על ידי כלי "המתחלפים" בעיתון - 6 תתי אזורים ארציים בהם הפרסומות בעיתון מתחלפות בהתאם למיקום גיאוגרפי ואופי הלקוח. זרוע הפרסום בעיתון היא הדרך המדויקת והמפולחת ביותר לפנות ולהגיע למגזר הדתי-לאומי בישראל.
למהדורה הקבועה של העיתון מצורף מגזין שבועי מובחר "אתנחתא" – מוסף כתבות צבע מקיפות ומדורי דעה קבועים של טובי הכותבים בארץ. בנוסף קיימים לעיתון מוספים תקופתיים בנושאים שונים: לימודים, נדל"ן, טיולים ועוד.
בשבע הוא העיתון החזק והמשפיע ביותר בקרב הציבור הדתי לאומי. פרסום בעיתון מגיע ומשפיע על קהל יעד קבוע ואיכותי.
הגיע הזמן שהציבור הדתי לאומי יכיר אותך יותר.

אסטרטגיה-קריאטיב

זהו לא סוד שלציבור הדתי לאומי יש דעות, ערכים ושפה שונה מקהלים אחרים בארץ, דבר המביא לעיתים לרתיעה של ציבור זה מתכני התקשורת הישראלית הקלאסית בעיתונות הכתובה והטלוויזיה. לכן יותר ויותר קוראים בציבור נאמנים לתכני העיתון 'בשבע' העיתון השלישי בגודלו במהדורות סוף שבוע (ע"פ סקר TGI 2016).

סטודיו בשבע

סטודיו בשבע אחראי על כל עיצוב החומרים הגרפים לקבוצת בשבע. במרכזם עיתון בשבע, אתנחתא ומוספי צבע ייחודים המעוצבים ומעומדים בסטודיו.
בנוסף בזכות איכות המעצבים הגרפיים הסטודיו מסייע לגופים שונים, פרטיים ומוסדות, בכל עבודת גרפיקה הנדרשת, במקצועיות וביסודיות החל מתהליך החשיבה, חיבור הפרטים הקטנים ועד להבאה לדפוס.

הפצה

בשבע - השבועון לציבור הדתי מופץ בחינם מדי כל סוף שבוע ב105,000 עותקים בכל רחבי הארץ בריכוזי אוכלוסיה מגוונים.
העיתון מופץ בכ-1,600 נקודות חלוקה ארציות, ובחלוקה פרטנית בתיבות דואר בריכוזי אוכלוסיה דתית.

מחלקת ההפצה של העיתון בנויה ממערך הפצה שלם הכולל בקרים, אנשי שטח, ומענה אנושי על מנת שכל עיתון יגיע ליעדו ויופץ כראוי.

מחלקת ההפצה מתעדכנת באופן שוטף על מצב נקודות החלוקה ותפוצת העיתונים על ידי קוראים ומנהלי נקודות חלוקה הרואים בהפצת העיתון ומשנתו ערך מרכזי בתקשורת הישראלית