קוראנו אהרון ליברזון נדרש לבצע נסיעה מסוימת ולצורך כך הוא שכר רכב ל‑24 שעות. בליל ד' בכסלו הוא שכר רכב מחברת 'קל אוטו' בסניף מודיעין עילית, לצורך נסיעה שתכנן למחרת בבוקר. אלא שלמחרת אהרון התאכזב לגלות תקר באחד מצמיגי הרכב.
אהרון מספר:
"נסעתי לפנצ'ריית 'צמיגי דרור' בצומת שילת. שם נאמר לי שהתקר נגרם כתוצאה מתיקון קודם בצמיג שלא בוצע כהלכה, ויש להחליף את הצמיג. יצרתי קשר עם חברת ההשכרה כדי לקבל אישור להחלפת הצמיג על חשבון החברה.
"נאמר לי על ידי נציגת השירות שעליי להגיע לפנצ'ריית 'צמיגי מודיעין' שעובדים עם החברה, ובינתיים ינסו להשיג אישור להחלפת הצמיג.
"הגעתי לשם ונאלצתי לחכות כשלוש שעות עד לקבלת אישור החלפת הצמיג מהחברה.
"למעשה, רק בשעה 12:30 תוקן הצמיג, כשאין באפשרותי לבצע את הנסיעה המתוכננת, מכיוון שהיה עליי לחזור לביתי עד השעה 14:00".
אהרון פנה ל'קל אוטו' וביקש מהם לפצות אותו על עוגמת הנפש, אך החברה הסכימה לזכות אותו במחצית מדמי השכירות, 126 שקלים. אהרון לא הסתפק בכך ופנה לעזרת מדורנו.
ב'קל אוטו' אישרו את המקרה, אך לא את העובדה שהתקר נגרם כתוצאה מתיקון לקוי. עוד אמרו ב'קל אוטו': "כאשר הגיע השוכר לתקרייה, הרכב נבדק, וכעבור מספר דקות בודדות 'קל אוטו' שלחה דו"ח נזק כדי להחתים את השוכר כפי שנהוג במקרים אלו, ועל מנת שניתן יהיה להחליף את הצמיג ולשחרר את השוכר להמשך דרכו. אלא שהשוכר הלך לאכול בטרם חתם על דו"ח נזק, ורק בשובו – לאחר כשעה לערך, חתם השוכר על הדו"ח ומיד לאחר מכן הוחלף הצמיג והשוכר שוחרר להמשך דרכו".
אך למרות זאת, פעלו ב'קל אוטו' לפנים משורת הדין והעניקו לאהרון שובר מתנה ליומיים השכרה, לשביעות רצונו.